De Nike SB x NBA Collection is gebaseerd op de blijvende invloed van basketbal op skateboarden. Adidas ZX 700 Damen Door klassieke silhouetten te benadrukken, verenigt de collectie twee culturen met verschillende crossovers in stijl en functie - een feit dat skaters zelf goed kennen.
"Toen ik in de jaren '80 in Zuid-Californi? opgroeide, kreeg ik basketbal," zegt Nike SB-skateboarder Eric Koston. "Ik begon op de middelbare school te skateboarden, maar het hebben van de Showtime Lakers als mijn thuisploeg was zo opwindend om te zien. Ze waren op het hoogtepunt Adidas ZX 700 Femme van hun kampioenschapsoverwinning, ze hadden hun rivaliteit met de Celtics - het was meeslepend, competitief, flitsende basketbal. "
De twee kledingstukken van de collectie - de Nike SB x NBA Nike Air Pegasus 89 Mujer Satin Bomber en de Nike SB x NBA Hoodie - zijn versierd met een oversized Association-logo, een iconisch symbool van stijl, individualiteit en fandom.
Klassieke basketbalsilhouetten vormen het Nike Air VaporMax Femme schoenenassortiment, waaronder de Nike Bruin, Blazer en Dunk. In de vroegste vormen van de schoenen waren de belangrijkste kenmerken, zoals gevoerde enkelbinders en platte zolen, een natuurlijke pasvorm voor skateboarders die bescherming nodig hadden en tijdens het fietsen stevig aanvoelden.
"Als skateboarder heb ik altijd vanuit een esthetisch oogpunt naar die vroege basketbalschoenen gekeken - omdat de stijl altijd cool was - maar ook vanuit technologisch Nike Air Max 2017 Womens oogpunt, vanwege de overeenkomsten in onze behoefte aan impact en ondersteuning," zegt Koston.
De Nike SB x NBA Collection komt op 13 oktober uit op nike.com en bij geselecteerde retailers. Adidas ZX 700 Dame De roze Nike SB x NBA Bruin en roze Nike SB x NBA Hoodie release 1 december op nike.com en bij geselecteerde retailers. Met Nike City Ready, de debuutlancering van Nike Women's Collections, Maria Vu, Adidas Superstar Dame Senior Creative Director Nike Women's, en een Het volledig vrouwelijke ontwerpteam levert een evenwicht tussen vooruitstrevende innovatie en gerichte silhouetten.
"De Nike City Ready Motion Adapt Bra is een goed voorbeeld van onze belofte", legt Vu uit. "Onze Nike Air Max Vision Femme uitdaging was om onze ongelooflijke bewegingsaanpassingstechnologie te gebruiken, het mooi te maken en het echt door een transformatieve esthetische lens te duwen zonder de prestaties in gevaar Adidas Superstar Womens Pink te brengen." Gezien de manier waarop vrouwen, vooral met de opkomst van athleisure, geobsedeerd zijn door sneakers, is het enigszins verbluffend dat de vrouwelijke sneakerhead te weinig wordt Nike Air Max 90 Femme gebruikt, hoewel dat lijkt te veranderen. Eerste Zappos lanceerde een redactioneel platform dat inspeelt op de vrouwelijke sportschoen obsessief, en nu breidt Nike Jordan Brand zich eindelijk uit naar de vrouwenmarkt.
De voorjaarslijn van Jordani? omvat de uitrol van drie verschillende exclusieve silhouetten voor haar onlangs gelanceerde damescollectie, volgens Fashionista. Het eerste product in de Season of Her-collectie is de zojuist uitgegeven Air Jordan Adidas Tubular Femme I, die te koop is voor $ 160 en verkrijgbaar is in 10 kleuren. De schoen vangt een deel van de high-top omvang van de iconische Jordans terwijl deze zich in nieuwe trends bevindt - denk Nike Air Max 2017 Femme aan zachte satijnen en pastelkleuren, waaronder twee verschillende reeds uitverkochte kleuren millennial ro