Ik krijg heel veel complimenten over de kleur van deze schoenen en hou ervan om 's avonds met ze naar buiten te rennen omdat de limoengroene reflectoren worden. Ze hebben een geweldige goede pasvorm, wat handig is voor mijn intervaltraining met hoge intensiteit, maar ik train ze cross-train en draag ze zelfs voor behendigheids- en plyometrische training, zoals boxsprongen of ladderoefeningen. Ik kan niet tegen schoenen die je moet aanpassen om de veter aan en uit te trekken, en deze zijn zo gemakkelijk in en uit te trekken. "- April Sutton, 30, professionele stuntwoman, buiten lopen, HIIT, plyometric workouts Nike Air Max 95 Femme "Ik was op zoek naar een Nike Air Presto Femme slanker paar sneakers om naar enkele van mijn favoriete klassen te dragen, zoals Fhitting Room en Rumble, toen ik dit paar tegenkwam. Ik had dezelfde ondersteuning nodig als mijn traditionele hardloopschoenen (Asics) om gemakkelijk burpees en boxsprongen te maken, maar wilde een meer modieuze look die me de hele dag door kon dragen. Deze raken het doel. Mijn voeten voelen net zo veilig aan en - bonus - ze zien er zo schattig uit. "- Brooke Lessinger, 30, freelance tv-producent, HIIT, boksen, plyometrische workoutsNa chronische problemen met mijn blaren met mijn hardloopschoenen, ongeveer acht jaar geleden, ben ik overgestapt op de Asics Kayano - en heb sindsdien nooit meer een schoen gedragen. Ongeveer twee keer per jaar ga ik naar mijn plaatselijke winkel en ga ik gewoon over op de nieuwste versie van Nike Air Huarache Femme de schoen. Ongeacht de look Nike Air Max 90 Hombre of soms de ongelukkige kleuren die ze bieden, ik weet dat Kayano me het comfort en de stabiliteit zal bieden die ik nodig heb voor AKT studio en on-demand training (en het bijhouden van mijn 1-jarige). "- Linsey Wheeler , 32, director of partnership marketing bij Life Time, dance cardio, HIIT, strength conditioninghen Nike Air Vapormax Femme Serena Williams arriveert bij Flushing Meadows, haar outfits worden de baas. De spijkerrok uit 2004 (onderdeel van haar Gladiator-look), de roze jurk met luipaardprint in 2014 en nog veel, veel meer. De wedstrijdkledij die Williams naar New York City brengt, is net zo declaratief als het vetgedrukt is in functie; ze heeft tenslotte zes majors gewonnen in de stad.
Voor het toernooi dit jaar in New York, de 50e editie, zal Williams opnieuw een statement maken met een jurk gemaakt door www.royerimprimeur.frdesigner Virgil Abloh. The Queen Nike Air Max 90 Femme Collection, het resultaat van een unie tussen Nike en Abloh voor Serena, brengt deze invloedrijke krachten in tennis en mode bij elkaar en verenigt twee transcendente figuren die een gemeenschappelijke basis vinden in het verleggen van grenzen en het inspireren van jongeren. Jarenlang droeg ik trendy lichtgewicht Nike Internationalist Dame loopschoenen , maar vorig jaar begon ik kniepijn te ervaren die niet kon worden verklaard. Na vele tests ben ik uiteindelijk overgestapt op een hardloopschoen die meer ondersteuning bood en beter op mijn manier paste, en voilą - mijn kniepijn was volledig verdwenen. Het toegevoegde voordeel van deze Asics is dat ze superlicht en flexibel zijn, waardoor ze goed presteren in intensieve trainingsklassen waar veel wordt gesprongen en andere activiteiten die stress veroorzaken op mijn knie?Adidas Superstar Femme n. Hoewel ze niet de best uitziende Asics Gel Lyte 3 Dame sneakers zijn, voelen mijn knie?n geweldig aan, en ik zal dat elke dag overnemen. "- Samantha Flax, 27, accountmanager bij Pinterest, HIIT, plyometric workout