Maria Nike Air Presto Donne Sharapovas Wimbledon-stil har en gemensam faktor: hennes anpassade Nikes.
Sharapova hade sina vita Nike Air Zoom Vapor X HC-sneakers med en gr?n Swoosh och hennes f?rnamn monogramed i cursive guldf?rg p? ena sidan, hennes initialer p? den andra skon. De s?ljs f?r $ 140 och ?r tillg?ngliga p? Nike.com. Vinnaren av Wimbledon turneringen 2004 lade henne sparka f?r att arbeta under tr?ning i London med en helt Nike outfit, fr?n hennes klassiska vita visir till hennes svarta atletiska shorts. Sharapovas favorittillbeh?r slutade utseende: hennes bl? tennisracket. Wimbledon ?r inte f?rsta g?ngen tennisstj?rnan f?ngades i sina egna skor. Vid den senaste Aspall Tennis Classic hade hon samma par vita sneakers. Innan det, vid French Open och Mutua Madrid Open turneringar, bar hon stilen igen men i mandarin med svarta accenter.
Den ryska Adidas Ultra Boost Damen idrottaren ?r en l?ngvarig endoser av Nike-produkter, Nike Air Max 270 Herren som har undertecknat varum?rket 2010 f?r en 70 miljoner dollar, ?tta ?rs kontraktsf?rnyelse. Sharapova ?terv?nder till Wimbledon f?r f?rsta g?ngen sedan hennes f?rbud i 2016 f?r att testa positivt f?r ett f?rbud mot drog f?ljt av en skada ?r 2017 som hindrade henne fr?n att konkurrera. Tennism?staren sa vid den tiden att hon var omedveten om att l?kemedlet var f?rbjudet.
"Jag Nike Air Max 97 Donne misslyckade testet, och jag tar fullt ansvar f?r det", sa hon under en presskonferens i Los Angeles. "Under hela min l?nga karri?r har jag varit ?ppen och ?rlig om m?nga saker. Jag tar stort ansvar och professionalism i mitt jobb varje dag, och jag gjorde ett stort misstag. Jag har l?tit mina fans g? ner. Jag har sl?ppt den h?r sporten. "
Nike s?tter snart sin kontakt i v?ntan men slutligen stod vid Adidas ZX 750 Femme proffsen efter att hon tog ansvar f?r sina Nike Air Max Vision Womens handlingar.
"Tribunalen i [International Tennis Federation] har funnit att Maria inte avsiktligt bryter mot sina regler, s?ger Nike i ett uttalande ?r 2016." Maria har alltid gjort sin position klar, har bett om urs?kt f?r sitt misstag och nu appellerar l?ngden p? f?rbud. "Efter att Kyrie Irving uppt?cktes i en av f?rgh?len f?rra veckan har vi nu en fullst?ndig titt p? Nike Kyrie 4" Cereal Pack Nike Air Max 97 Donne ".
Den l?ckra tref?rgssatsen har sin senaste signatursko i utseende inspirerad av tre av hans favorit frukostflingor, Lucky Charms, Cinnamon Toast Crunch och Kix. Och det h?r ?r inte bara vaga representationer av de s?ta ungarna frukostmaten. De ?r officiellt godk?nda av General Mills, producenten av alla tre spannm?l, med sina respektive logotyper p? tungan och m?rkes G-logotypen p? varje h?l. F?rgv?gen Nike Air Zoom Spiridon Femme som f?r mest buzz fr?n sneakerfl?ktar Nike Air Presto Herren ?r Lucky Charms-utg?van med en livlig r?d ?vre modellerad efter marshmallow-infused cerealens l?da. De magiskt l?ckra marshmallow formerna ?r st?mplade i mocka h?lpanelen, medan iriserande Swooshes l?gger till regnb?ge vibe. Mellansolen ?r t?ckt med ett m?ngf?rgat pricktryck, som omedelbart ska p?minna n?gon som ?r f?rdig av en l?da med luckrarhalsar av marshmallow-damm i botten av p?sen.