Du f?r Nike Zoom Pegasus Turbo, som kombinerar utseendet p? Pegasus 35s silhuett, VaporFly 4% s midsole, Epic Reacts mellansula och en mask ?vre f?r en andningsbar, vadderad och hoppande rida.
N?r du s?tter p? dessa sneakers ?r det f?rsta som du m?rker passformen: Maskans ?vre ?r v?ldigt t?tt, men ?nd? flexibel och det ger skon med en n?got annorlunda form. Jag tyckte att den passade r?tt i storlek, men mittfoten ?r lite h?rdare ?n den vanliga Air Zoom Pegasus 35, ett annat toppval - mer p? denna sko nedan. Det tog mig mindre ?n en handfull k?rningar att anpassa sig till passformen, men det kan vara ett problem f?r n?gon med ett st?rre mittf?ltomr?de, eftersom jag har en Nike Air Vapormax Damskie genomsnittlig b?ge och bredd.
Medan toppen kan Adidas ZX 750 Mujer vara tunn, ?r den skyddande under de flesta f?rh?llanden. Nike Air Max 270 Femme Jag tog Zoom Pegasus Turbo ut p? n?gra regniga, v?ta Nike Air Max 270 Womens k?rningar och uppt?ckte att det finns ett tygstycke bakom n?tet som h?ller din fot fr?n att gnugga mot skon. Kudden, gjord av Nike's ZoomX-skum, ?r den st?rsta f?rdelen med skon och det ?r oerh?rt bekv?mt. Det ger ocks? mer stabilitet och ?terh?mtning med varje steg. ?ven om Nike skum verkar vara mjukare ?n f?r BOOST-tekniken som anv?nds i adidasskor, ?r det inte lika l?ngvarigt och veckigt efter anv?ndning. Skumd?mpningen har stor st?td?mpning, vilket ?r bra n?r du poundar marken h?rt och snabbt, men det ger fortfarande den k?nslan underfot som driver dig fram?t p? v?gen. Energianv?ndningen och bevarande ?r en av f?rdelarna med denna sko.
En av de mest polariserande egenskaperna Nike Roshe Run Womens hos Nike Zoom Pegasus Turbo ?r den tjocka rosa Adidas Falcon Mujer remsan ?ver fronten - du hatar antingen det eller du Nike Air Max 95 Mens ?lskar det. Det finns ingen fysisk f?rdel f?r bandet, s? det ?r bara ett estetiskt tillskott, men det g?r det s?kert att skon sticker ut, speciellt under t?vlingar. Finns nu i olika f?rgv?gar, blir skon l?ngsamt popul?r som ett livsstilsalternativ ocks?.
Jag b?rjade testa skon i augusti, medan p? Hood till Coast Relay race fr?n Portland till Seaside, Ore., Och jag hade fortfarande dem genom november. Jag anv?nde dem f?r hastighetssessioner p? banan som varierade i avst?nd fr?n 400 meter till 1200 meter upprepningar. Det ?r en ganska l?ttviktig sko, s? rekommenderas definitivt f?r snabbare hastighetssession men kan ocks? vara en passform f?r t?vlingar upp till en halv maraton. Till skillnad Nike Air Max 2017 Mujer fr?n VaporFly 4%, d?r dess popularitet Adidas Falcon Femme tenderar att skeva mot den allvarligare publiken av Adidas Ultra Boost Femme l?pare, rekommenderas Pegasus Turbos f?r l?pare av alla www.tomaszrozmus.pl f?rm?gor.